اخبار

موتور ایویکو FPT (ایویکو آیفو AIFO)

شرکت فیات ایویکو  (Fabbrica Italiana di Automobili Torino) موتور FPT در سال 1899 در تورین ایتالیا توسط گروهی از مهندسان و سرمایه گذاران از جمله Giovanni Agnelli تاسیس شد . این شرکت بر پایه توسعه خودرو ، کامیون ، اتوبوس و تراکتور شکل گرفت و در سال 1903 ساخت موتور های بنزینی را برای وسایل نقلیه تجاری آغاز کرد و پنج سال بعد شرکت فیات تولید موتورهای دیزلی را آغاز کرد و تا سال 1931 میلادی موتورهای دیزلی را برای استفاده در کامیون و کاربردهای دریایی را تولید کرد.

شرکت فیات خیلی سریع در رهبری تکنولوژی موتور به شهرت رسید . تکنولوژی تزریق مستقیم در موتورهای دیزل اولین بار توسط شرکت فیات ایویکو در سال 1934 ثبت شد و در سال 1938 فیات ایویکو برای اولین بار از توربو شارژ در موتور دیزلی کامیون استفاده کرد.فیات با تاسیس ایویکو آیفو – Iveco Aifo که در کاربردهای دریایی اختصاص داشت، در سال 1965 به صنعت موتورهای دریایی ورود پیدا کرد .

شرکت سوئیسی Saurer که در حوزه موتور فعالیت می کرد و مرکز تحقیق و توسعه آن در شهر آربون سوئیس بود، در سال 1982 بخشی از شرکت فیات شد . این شرکت در دهه 90 میلادی در فناوری موتور دیزلی پیشتاز بود و در سال 1999 اولین سازنده ای بود که تکنولوژی سوخت رسانی ریلی مشترک (Common Rail) را برای موتورهای صنعتی معرفی کرد . در سال 2002 شرکت فیات ، تولید موتورهایی را با سوخت گاز طبیعی فشرده را برای وسایل نقلیه تجاری کوچک آغاز کرد .

راه اندازی برند Iveco Motors در سال 2004 نشان داد که نام جدید برای عرضه موتورهای صنعتی ، موتورهای دریایی و تجهیزات تولید برق به مشتریان ثالث می باشد . شرکت فیات ایویکو در سال 2005 فیات اف پی تی FPT را تاسیس کرد و فعالیت های خود را صنعت خودرو و صنایع تولید برق ادغام کرد و در سال 2011 برندهای FPT و Fiat Powertrain به عنوان بخشی از گروه فیات در حوزه غیر خودرویی ایجاد شدند. سپس شرکت FPT تبدیل به تامین کننده موتور برای کاربردهای دریایی و تولید برق شد . در سال 2013 این شرکت پس از ادغام گروه فیات و CNH Global N.V به شرکت CNH منتقل شد.

امروزه از موتورهای شرکت FPT در محصولات گروه CNH استفاده می شود . محصولاتی که شامل تراکتور ، کمباین های برداشت محصول ، کامیون و تجهیزات راهسازی و ساخت و ساز است . موتورهای ایویکو FPT نیز به مشتریان در بخش های دیگر فروخته می شود. شرکت FPT دارای 10 کارخانه و هفت مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان و شبکه فروش و خدمات پس ارز فروش در حدود 100 کشور می باشد.شرکت FPT حدود 8000 نفر را استخدام کرده و سالانه نزدیک به نیم میلیون موتور و 250 هزار اکسل و گیربکس را نیز تولید می کند.

موتورهای FPT – ماشین آلات کشاورزی

موتور ایویکو - موتور FPT

برای تغذیه مردم ، کشاورزی نیاز به توان و قدرت دارد . طیف گسترده ای از موتور های شرکت FPT INDUSTRIAL بهترین راه حل را برای همه کاربردهای کشاورزی ، از تراکتور تا ماشین آلات برداشت (کمباین) فراهم می کنند . موتورهای ایویکو FPT در خط مقدم فناوری هستند ، بسته به نیاز کاری موتورها می توانند توربو شارژ دو مرحله ای ، هندسی متغیر ، تزریق ریلی مشترک فشار بالا ، سیستم های پس تصفیه (After Treatment) و غیره را اتخاذ کنند.

موتورهای اف پی تی با وجود افزایش بهره وری و کاهش هزینه نگهداری ، با محیط زیست سازگارند . در سال 2011 FPT برای اولین بار در این بخش راه حل SCR-only را معرفی کرد تا کشاورزان را قادر سازد که بتوانند بدون کاهش بهره وری ، با سخت ترین قوانین زیست محیطی کنار بیایند . موتورهای گوجه فرنگی را برداشت نمی کنند ، اما می توانند قدرت لازم را برای ماشین هایی که مخصوص این کار هستند را فراهم کنند . به عنوان نمونه GUARESI یک شرکت تولید کننده تجهیزات کشاورزی ایتالیایی است که برخی از بهترین سیستم های برداشت بدون دخالت دست را در اروپا تولید می کند.

در ابتدا GUARESI به دنبال موتوری مناسب برای نصب بر روی ماشین آلات نوآورانه خود بود . آنها نیازمند موتوری قدرتمند بودند که در عین حال سبک و کوچک باشد تا در قسمت های برداشت محصول تداخل ایجاد نکند . پس از بررسی دقیق ، آنها موتور NEF 67 Tier IV 151 kW را انتخاب کردند . موتور N67 تمام توانی که دستگاه نیاز دارد (و حتی بیشتر) را فراهم می سازد ، در حالی که مصرف سوخت آن که در سراسر طول فصل کشاورزی اندازه گیری شده است به مقدار 14/15 لیتر در هر ساعت کاری می باشد . عملکرد و بهره وری موتور از انتظارات مشتری فراتر رفته است و این مورد باعث افزایش اعتبار و فروش بیشتر تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی شده است .

موتور های FPT – ماشین آلات راهسازی و معدنی

ماشین آلات راهسازی ، ساختمانی و معدنی همه چیز را ممکن می سازند . جاده ها ، راه آهن ها ، خانه ها و مدارس همگی از طریق حفاری ، خاکبرداری ، حمل مواد و ساخت و ساز ساخته شده اند شرکت FPT (موتور های ایویکو آیفو) قدرت مورد نیاز برای این تجهیزات را فراهم می کند . مجموعه پیشنهادی (جامع) شرکت FPT INDUSTRIAL برای ماشین آلات راهسازی شامل پنج خانواده موتوری:

  1. موتورهای ایویکو سری VECTOR
  2. موتورهای ایویکو سری CURSOR
  3. موتورهای ایویکو سری NEF
  4. موتورهای ایویکو سری F5
  5. موتورهای ایویکو سری R22

محدوده توان این موتور ها از 33 تا 606 کیلو وات و حجم جابجایی آنها در بازه 2/2 لیتر تا 20 لیتر می باشد . این موتور ها می توانند بر روی بیل مکانیکی چرخ زنجیری ، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی ، لودر ، بیل بکهو ، مینی لودر ، گریدر ، بلدوزر ، لیفتراک ، دامپتراک ، ماشین های برف روب و جرثتقیل نصب شوند . موتورها اف پی تی همچنین می توانند به عنوان یک منبع انرژی ثانویه مورد استفاده قرار گیرند . تمامی محصولات FPT برای حداکثر انعطاف پذیری طراحی شده اند و می توانند بر اساس در خواست مشتری سفارشی سازی شوند .

موتورهای FPT – دریایی (MARINE)

از زمانی که اولین کشتی بخار اختراع شد ، موتورهای دریایی (موتورهای مارین) حرکت قابل اطمینان و ایمنی را برای افراد و کالاها فراهم کرده اند . شرکت ایویکو اف پی تی (موتور ایویکو مارین) با بیش از یک قرن تجربه در زمینه موتورهای دیزلی پرقدرت و عملیات دریایی طیف کاملی از محصولات با کیفیت بالا ، ویژگی های بسیار خوب و متنوع را رائه می کند که حتی در سخت ترین شرایط دریانوردی ، حداکثر کارایی و بهره وری را تضمین می کنند.

از موتورهای ایویکو مارین شرکت اف پی تی می توان به موتورهای نصب شده بر روی اتوبوس های دریایی شهر ونیز ایتالیا اشاره کرد . نصب موتور های دریایی ایویکو (ایویکو مارین) از اواسط دهه 60 میلادی بر روی اتوبوس های دریایی معروف “Vaporetti di Venezia” آغاز شد.

از آن زمان تا کنون میلیون ها مسافر جا به جا شده اند . هنگامی که شما از رمانتیک ترین شهر جهان دیدن می کنید ، به یاد داشته باشید که از قدرت موتور FPT MARINE موتور ایویکو دریایی بهره می برید . همکاری شرکت ایویکو با ACTV)Azienda del Consorzio Trasporti Veneziano) در طول سال ها به طور منظم برقرار بوده است و امروزه حدود 80 درصد از ناوگان ACTV که بیش از 160 قایق می باشد به موتورهای ایویکو مارین مجهز شده اند . اتوبوس های این شرکت که به تازگی تعمیر شده اند ، به موتور پر قدرت CURSOR 9 مجهز شده اند که به طور خاص برای تامین 200 اسب بخار در 2000 دور در دقیقه کالیبره شده اند . این کالیبراسیون مطابق با استاندارد رینا و دستورالعمل 2004/26 EC در خصوص ناوبری در آب های درون مرزی و قواعد سختگیرانه بین المللی در خصوص آلایندگی صورت گرفته است . این مدل موتورهای شرکت ایویکو به دلیل آلایندگی کم ، عملکرد بالا و سابقه کاری فوق العاده نسبت به مدل های قبلیشان انتخاب شده اند .

موتور های FPT – تولید انرژی

تمام سازه های ساخت بشر ، از خانه گرفته تا کارخانه به انرژی نیاز دارند . تولید انرژی در محل ، به معنی دسترس پذیری سریع ، عرضه قابل اعتماد و صرفه جویی قابل توجه است . شرکت ایویکو اف پی تی FPT در هر جایی که به تولید انرژی نیاز است ، دارای راه حل مناسب اند . مکان هایی مانند سایت های ساخت و ساز ، کارخانه های کشتی سازی ، سیستم های نفت و گاز ساحلی و دور از ساحل ، بانک ها ، بیمارستان ها ، مراکز خرید ، معادن و همچنین کاردهای خانگی.

ما عادت داریم موتورهای شرکت ایویکو FPT را در جاده ها ، فیلدها و سایت های ساختمانی مشاهده کنیم ، اما دیدن این موتورها در هتلی در ارتفاعات اروپا چطور؟ مرتفع ترین موتور ثابت در اروپا، تولید برق را در ارتفاع 3912 متری کوه Elbrus انجام می دهد . کوه Elbrus آتشفشانی خاموش در قفقاز روسیه است. LEAPrus 3912 هتلی است که از چهار اتاقک استوانه ای پیش ساخته که از جنس فایبرگلاس هستند تشکیل شده و می تواند 49 کوهنورد را در خود جای دهد.

هتل توسط گروه LEAP Factory تیمی از معماران ایتالیایی که تخصصشان کار در محیط هایی با شرایط دشوار است ، ساخته شده است . واحد تولید انرژی F32 شرکت ایویکو FPT در هتل نصی شده است و برای مجموعه گرما تولید می کند.این موتور ، برای تامین آب سرد و گرم برف را ذوب می کند ، چراغ ها را روشن می کند و سیستم دفع زباله را به راه می اندازد . این کاربری ، کاربردی کاملا غبر معمول است، اما نمونه ای است که توانایی موتور های محصولات شرکت اف پی تی را به خوبی نشان می دهد.

اما نمونه ای است که توانایی موتورهای ایویکو اف پی تی را به خوبی نشان می دهد . در این ارتفاع موتور در شرایط سختی کار می کند ، دمای هوا می تواند به کمتر از منفی 20 درجه سانتیگراد برسد و به خاطر این شرایط در کنار تولید توان ، حداکثر قابلیت اطمینان هم باید فراهم شود . نگهداری این موتور در کنار یک آتشفشان در 4000 متر بالاتر از سظح دریا ، کار ساده ای نیست . موتور ایویکو F32 شرکت اف پی تی با عملکرد بدون نقص خود از سال 2013 توانایی خود را به اثبات رسانده است .

محصولات شرکت FPT به شاخه های مختلف اختصاص داده شده است که شامل : بخش کشاورزی AGRICULTURE ، وسایل نقلیه عمومی دیزلی و گاز سوز AUTOMOTIVE ، راهسازی ، معدنی و انرژی INDUSTRIAL ، دریایی MARINE ، تولید برق POWER GENERATION ، کاربردهای ریلی (راه آهن) RAILWAY APPLICATIONS می باشد . در این بخش به توضیح برخی از محصولات تولیدی شرکت ایویکو FPT می پردازیم .

موتور ایویکو سری N45

موتور ایویکو NEF45 - موتور FPT

احتراق بهینه سازی شده برای گرفتن خروجی مناسب ، تعمیر و نگهداری کم به خاطر استفاده از ATS ، نصب سریع و آسان ، دوره های روغن کاری تا 600 ساعت . سری NEF موتورهای ایویکو FPT در رده خود نقطه عطفی از نظر انعطاف پذیری ، قابلیت اطمینان ، مصرف سوخت کم و عملکرد بالا است . موتورهای اف پی تی سری NEF در مدل های 4 و 6 سیلندر با حجم جابجایی 4.5 و 6.7 لیتری ، قادر به پوشش دادن کاربردهای مختلفی مانند کشاورزی ، راهسازی ، حمل و نقل جاده ای ، صنعتی ، دریایی وتولید برق هستند.

طیف گسترده ای از گزینه ها و راه حل های سفارشی برای برطرف کردن نیازهای مشتریان در دسترس است.برای کاربردهای آفرود، مانند کشاورزی، راهسازی و صنعتی، هم موتورهای سازه ای و هم موتورهای غیر سازه ای پیشنهاد می شوند . به دلیل سیستم احتراق بدون EGR و فناوری انحصاری HI-ESCR موتورهای NEF راه حل معیار را برای بازده مصرف سوخت و هزینه های عملیاتی پایین ارایه میکنند .

موتور ایویکو سری CURSOR9

موتور ایویکو CURSOR9 - موتور FPT

سری CURSOR موتور ایویکو پرچمدار خانواده موتورهای شرکت ایویکو FPT است که برای ارائه بهترین عملکرد در تجهیزاتی با کاربردهای بسیار سنگین طراحی شده است. این سرای از موتور ایویکو هزینه های عملیاتی پایین، عملکرد بالا و حداکثر بهره وری را تضمین می کنند. این موتورها به طور خاص برای کاربردهای کشاورزی، راهسازی و دریایی طراحی شده اند . سری CURSOR قابلیت اطمینان و مقاوم بودن در برابر هر شرایطی را فراهم می کند. موتورهای ایویکو سری CURSOR9 در 4 مدل با حجم جابجایی 8.7 ، 11.1 ، 12.9 و 15.9 لیتر موجود می باشند و دارای طراحی 6 سیلندری با پیشرفته ترین سیستم تزریق سوخت مشترک ریلی (تا 2200 بار) هستند تا از احتراق مناسب و بهینه اطمینان حاصل شود.

استفاده از فناوری به اثبات رسیده توربوشارژ، جریان هوا را بهینه سازی کرده و بالاترین عملکرد و مصرف سوخت پایین را به ارمغان می آورد . با استفاده از فن آوری بدون EGR که سابقه طولانی دارد و فناوری انحصاری HI-eSCR موتورهای CURSOR9 انتخابی مناسب برای بازده سوخت مناسب ، هزینه های عملیاتی کم و حداکثر قابلیت اطمینان اند.

موتور ایویکو سری F5

موتور ایویکو F5C - موتور FPT

  • طراحی کامپکت
  • سهولت نگهداری
  • انعطاف پذیری بالا برای عملکرد مطلوب در تمام شرایط کاری

موتور ایویکو سری F5 طراحی کامپکت و انعطاف پذیر را به عنوان راه حلی برای کاربردهایی که در آنها توان کمی نیاز است، ارائه کرده است.در این کاربرد، ارائه عملکرد بالا و هزینه های عملیاتی پایین، مهم اند.

سری F5 دارای چهار سیلندر، حجم جابجایی 3.2 لیتر، توربوشارژر و پس خنک ساز با قدرت بالاست.به طور کلی کم حجم بودن و گزینه های مختلف برای پیکربندی F5، این موتور را برای ماشین آلات ساخت و ساز کوچک و واحدهای تولید انرژی صنعتی و همچنین برای نصب بر روی تراکتورهای کوچک کشاورزی مناسب کرده است.برای رعایت استانداردهای Stage IIIA/Level3 ، موتورهای F5 از EGR داخلی یا خارجی استفاده می کنند و عملکرد مناسب و مصرف سوخت مناسبی را فراهم می کنند.

موتور ایویکو سری N67

موتور ایویکو NEF67 - موتور FPT

  • عملکرد بالا و ماکزیمم بازده سوختی
  • تعمیر و نگهداری کم به خاطر استفاده از ATS
  • نصب کامپکت
  • دوره های روغن کاری  تا 600 ساعت

طیف گسترده ای از گزینه ها و راه حل های سفارشی برای برطرف کردن نیازهای مشتریان در دسترس است.برای کاربردهای آفرود، مانند کشاورزی و ساختمانی و صنعتی، هم موتورهای سازه ای و هم موتورهای غیرسازه ای پیشنهاد می شوند.به خاطر سیستم احتراق بدون EGR و فناوری انحصاری HI-eSCR ، موتورهای NEF، راه حلی معیار را برای بازده مصرف سوخت و هزینه های عملیاتی پایین ارائه می کنند.

موتور ایویکو سری CURSOR10

موتور ایویکو CURSOR10 - موتور FPT

  • بازده بالا و مصرف سوخت پایین
  • قابلیت اعتماد و مقاوم بودن در برابر تمامی شرایط کاری
  • دوره تعویض روغن 600 ساعته و هزینه ی نگهداری پایین

سری Cursor پرچمدار  خانواده موتورهای آفرود FPT است که برای ارائه بهترین عملکرد در تجهیزاتی با کاربری های بسیار سنگین طراحی شده است.این سری از موتورها، هزینه های عملیاتی پایین، عملکرد بالا و حداکثر بهره وری را تضمین می کنند.این موتورها به طور خاص برای کاربردهای سنگین آفرود طراحی شده اند.

سری Cursor، قابلیت اطمینان و مقاوم بودن در برابر هر شرایط کاری را فراهم می کند.از جمله سنگین ترین وظایف کشاورزی، ساخت و سازی و کاربردهای صنعتی(مانند تراکتورهای بزرگ، ماشین آلات، لودرها، تجهیزات جنگل داری)

موتورهای ursor در 3 مدل( با حجم جابجایی8.7 ، 10.3 ، 12.9 لیتر) و برای کاربردهای Tier3/StageIIIA موجود اند.موتورهای Cursor دارای طراحی 6 سیلندری با سیستم تزریق سوخت ریلی مشترک یا تزریق سوخت با پمپ الکتریکی هستند تا از احتراق مناسب و بهینه اطمینان حاصل شود.استفاده از فناوری به اثبات رسیده توربوشارژر، جریان هوا را بهینه سازی کرده و بالاترین عملکرد و مصرف سوختی پایین را به ارمغان می آورد.

Cursor10 دارای حجم جابجایی 10.3 لیتر و سیستم تزریق سوخت با پمپ الکتریکی 1800 باری است.این موتور دارای توربوشارژر FGT است که عملکرد و بهره وری آن را در عملیات سنگین تضمین می کند.برای پیروی از استانداردهای StageIIIA/Tier3، موتورهای Cursor از تکنولوژی کاهش میزان اکسید نیتروژن EGR استفاده می کنند که عملکرد کلی مناسب را با حداقل تاثیر بر شرایط نصب تضمین می کند.

موتور ایویکو سری CURSOR13

موتور ایویکو CURSOR13 - موتور FPT

  • عملکرد بالا در کاربری های بسیار سنگین
  • بازده بالا و مصرف سوخت پایین
  • قابلیت اعتماد و مقاوم بودن در برابر تمامی شرایط کاری
  • تعمیر و نگهداری کم و حداکثر بهره وری

سری Cursor پرچمدار خانواده موتورهای آفرود FPT است که برای ارائه بهترین عملکرد در تجهیزاتی با کاربری های بسیار سنگین طراحی شده است.این سری از موتورها، هزینه های عملیاتی پایین، عملکرد بالا و حداکثر بهره وری را تضمین می کنند.این موتورها به طور خاص برای کاربردهای سنگین آفرود طراحی شده اند.سری Cursor قابلیت اطمینان و مقاوم بودن را در برابر هر شرایط کاری فراهم می کند.

از جمله سنگین ترین وظایف کشاورزی، ساخت و ساز و کاربردهای صنعتی(مانند تراکتورهای بزرگ، ماشین آلات برداشت، لودرها، تجهیزات جنگل داری)

موتورهای Cursor در 4 مدل با حجم جابجایی 7.8 ، 11.1 ، 12.9 ، 15.9لیتری موجو اند و دارای طراحی 6 سیلندری با پیشرفته ترین سیستم تزریق سوخت مشترک ریلی( تا 2200 بار) هستند تا از احتراق مناسب و بهینه اطمینان حاصل شود.استفاده از فناوری به اثبات رسیده توربوشارژر، جریان هوا را بهینه سازی کرده و بالاترین عملکرد و مصرف سوختی پایین را به ارمغان می آورد.با استفاده از فناوری بدون EGR که سابقه ای طولانی دارد و فن آوریانحصاری HI-eSCR، موتورهای Cursor، انتخابی مناسب برای بازده سوخت مناسب، هزینه های عملیاتی کم و حداکثر قابلیت اطمینان اند.

برای اولین بار این موتور در سال 1998 توسعه یافته است، نسل دوم Cursor13 در سال 2013 با معرفی یک سیستم ریلی مشترک و موتوری اصلاح شده روانه بازار شده است.راه حل های توربوشارژری مختلف ( WG و نسخه های دو مرحله ای با کارایی بالا)، خروجی بهینه را برای رسیدن به طیف وسیعی از نیازها فراهم می کند.

موتور ایویکو سری CURSOR16

موتور ایویکو CURSOR16 - موتور FPT

  • عملکرد 18 لیتری در محظه ای 13 لیتری
  • بالاترین توان و گشتاورد در کلاس خود
  • مقاومت و قابلیت اعتماد بسیار بالا
  • ماکزیمم بهره وری با هزینه های عملیاتی پایین

سری Cursor پرم دار خانواده موتورهای آفرود FPT است که برای ارائه بهترین عملکرد در تجهیزاتی با کاربری های بسیار سنگین طراحی شده است.این سری از موتورها، هزینه های عملیاتی پایین، عملکرد بالا و حداکثر بهره وری را تضمین می کنند.این موتورها به طور خاص برای کاربردهای سنگین آفرود طراحی شده اند.سری Cursor قابلیت اطمینان و مقاوم بودن در برابر هر شرایط کاری را فراهم می کند.از جمله سنگین ترین وظایف کشاورزی، ساخت و ساز و کاربردهای صنعتی(مانند تراکتورهای بزرگ، ماشین آلات برداشت، لودرها، تجهیزات جنگل داری)

موتورها Cursor در 4 مدل (با حجم جابجایی 8.7 ، 11.1 ، 12.9 و 15.9) موجوداند و دارای طراحی 6 سیلندری با پیشرفته ترین سیستم تزریق سوخت مشترک ریلی(تا 2200 بار) هستند تا از احتراق مناسب و بهینه اطمینان حاصل شود.استفاده از فناوری به اثبات رسیده توربوشارژر، جریان هوا را بهینه سازی کرده و بالاترین عملکرد و مصرف سوختی پایین را به ارمغان می آورد.با استفاده از فن آوری بدون EGR که سابقه بسیار طولانی دارد و فن آوری انحصاری HI-eSCR موتورهای Cursor، انتخابی مناسب برای بازده سوخت مناسب، هزینه های عملیاتی کم و حداکثر قابلیت اطمینان اند.

از موتور Cursor 16 به عنوان “موتور دیزل برتر سال 2014” تقدیر شده است.در سال 2014 موتور جدید Cursor 16 بر پایه ی سابقه طولانی موتورهای خانواده Cursor  در زمینه آفرود و آنرود، به بازار عرضه شد.این موتور در ابتدا بر روی کمباین رکوردشکن Harvester نصب شد و تنها 16 لیتری موجود در بازار است که به طور خاص برای کاربردهای صنعتی طراحی و تایید شده است و عملکرد 18 لیتری را در یک محفظه ی موتور 13 لیتری فراهم می کند.

موتور ایویکو سری V8000

موتور ایویکو V8000 - موتور FPT

  • طراحی 8 سیلندری که توانایی 910 اسب بخار را فراهم می کند
  • دارای بهترین عملکرد و کمترین حجم در کلاس خود
  • دارای بهترین نسبت توان به وزن در کلاس خود

این موتور پرچم دار FPT برای رسیدن به توانایی تا 910 اسب بخار است.این موتور به طور خاص توسعه یافته است تا با تمام الزاماتی که کاربردهای مختلف ایجاد می کنند، سازگاری داشته باشد تا برای کاربردهای ثابت و متحرک مناسب باشد.

موتور ایویکو سری V20

موتور ایویکو V20 - موتور FPT

  • 11درصد کوچکتر از معادل 4 سیلندر
  • %6 صرفه جویی سوخت در قیاس با معادل 4 سیلندر
  • دوره تعمیر و نگهداری 600 ساعته که در کلاس خود بهترین است
  • منبع تغذیه قابل تغییر 60/50 هرتزی 1800/1500 دور در دقیقه

در اوایل سا 2016، S8000 روانه بازار شد.این موتور به نوعی ما را وارد حوزه ی تولید انرژی با جابجایی پایین کرد.به خاطر طراحی ساده و کامپکت، این موتور راه حلی موثر برای همه کاربردهای ضروری و اولیه تولید برق در بخش هایی است که مقررات آلایندگی را ندارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *